top of page
advertentie toch inkomen zonder koptekst.png

CENTRAAL BEHEER

Centraal Beheer maakt verzekeren voor zzp’ers zo gemakkelijk mogelijk. Om dat goed te doen, is storytelling en eenvoudige taal heel belangrijk. In de Always On contentmachine wordt daar continu aan gewerkt.

ALWAYS ON

Centraal Beheer wil het hele jaar door aanwezig zijn onder de doelgroep zzp’ers. Dit is om klanten te werven, te behouden én om de merkperceptie te versterken via paid en owned media-kanalen. Met een always-on-strategie meet je continu wat je doet en wat het effect daarvan is. Op basis daarvan verfijn je de boodschap en het aanbod naar je doelgroep. Hiermee bied je altijd een relevante klantervaring over alle kanalen heen.

ALWAYS ON

Content wordt in verschillende vormen gemaakt en op allerlei manieren aangejaagd. Bijvoorbeeld via LinkedIn, in de nieuwsbrief voor ondernemers, op de website en via gesponsorde updates en advertenties. Je komt de content dus op meerdere plekken tegen. De kracht zit ook juist in die herhaling. Een boodschap blijft pas hangen als je hem vaker ziet.

ONDERNEMERSPLATFORM

Het ondernemersplatform 'Even Centraal' was het platform waar we zoveel mogelijk zzp verkeer naartoe wilden sturen. Door daar inspirerende blogs en video's te delen met ondernemersverhalen, stipten we ondernemersvragen op een hele luchtige manier aan. Vervolgens leidden we deze bezoekers weer een stapje verder naar bijvoorbeeld een productpagina of een whitepaper aanvraag. 

EXTERNE PLATFORMS

De content die we voor ondernemers maakten, werd ook op andere platforms gedeeld. Een voorbeeld daarvan is ZZP Barometer. Door hier als partner aanwezig te zijn en waardevolle content te delen, claimden we ons expertschap. Door vooral informatie te geven, wek je ook het vertrouwen bij je doelgroep dat je weet waarover je praat.

Achtergrond Anne Kien.png
VAN BEZOEKER NAAR LEAD

Als je doelgroep op allerlei plekken is aangezet tot het lezen van een bericht, komt er een moment dat iemand ook echt klikt naar een artikel op je website. En bij dat artikel bied je vervolgens nog meer waarde aan. In het bovenstaande filmpje zorgden we voor verkeer naar een gratis whitepaper over het promoten van je bedrijf, in ruil voor een emailadres. En zo heb je een win win: de bezoeker is blij met de informatie en jij hebt een warme lead die je mag mailen met meer waardevolle content. Uiteindelijk bouw je zo langzaam aan een vertrouwensrelatie  en zal iemand eerder geneigd zijn om ook echt een product of dienst af te nemen.

CB_adv_toch-inkomen-als-u-niet-kunt-werken_edited.jpg
TEKSTEN OP B1 NIVEAU

Ken je dat? Soms krijg je een brief over je pensioen of verzekeringen die je na 3 keer lezen nog niet begrijpt. Vaak worden er lange zinnen en ingewikkelde termen gebruikt die je niet kent. Dat kan anders: 80% van de bevolking begrijpt namelijk taalniveau B1. Als je teksten op dit niveau schrijft, weet je dat het grootste deel van de bevolking ze kan lezen en begrijpen. En dat je tegelijkertijd de essentie van je boodschap behoudt. Bij Centraal Beheer heet dat "Vertrouwd Communiceren".  Ik kan jouw teksten zo schrijven dat je doelgroep het volledig begrijpt en jij 100% achter de inhoud staat.

Dit wil ik
SAMEN AAN JOUW BOODSCHAP WERKEN?

Ik denk graag met je mee over de perfecte boodschap en schrijf vervolgens kloppende, waardvolle en converterende teksten. Ook kan ik prima samenwerken met jouw team of andere specialisten.

bottom of page