top of page
Batavia story

BATAVIA

Dit internationale gereedschapsmerk is de stoere out of the box partij tussen de grote jongens. De uitdaging was om het merk met behoud van karakter te professionaliseren. Dit betekende onder meer een restyle van beelden, nieuwe product content en meer branding video's.

JB INFLATABLES

Bij JB bouwen ze luchtkastelen. Maar dan ook echt. Deze producent van springkussens is marktleider in de wereld van inflatables. Je kunt het zo gek niet bedenken of JB kan het maken. En dat gaat verder dan alleen springkussens. Tijd dus om de website een flinke restyle te geven en het aanbod beter te laten zien.

Banner JB Inflatables_edited_edited.jpg
advertentie toch inkomen zonder tekst_edited_edited.jpg

CENTRAAL BEHEER

Centraal Beheer maakt verzekeren voor zzp’ers zo gemakkelijk mogelijk. Om dat goed te doen, is storytelling en eenvoudige taal heel belangrijk. In de Always On contentmachine wordt daar continu aan gewerkt.

THE GREENBOX

Stichting The GreenBox was een fullservice communicatiebureau met hart voor een betere wereld. Zij hielpen impactmakers met het vertellen van hun verhaal. En dat koste al hun tijd en inspanning. Hun eigen verhaal nam ik voor mijn rekening.

The Greenbox header
Mockup website ticket4work

WEBSITES

Ik heb voor meerdere organisaties de websites beheerd en een aantal (concept) websites gemaakt. De uitdaging is vaak om het verhaal korter en helder te maken. Vaak willen organisaties alles wat ze doen vertellen, maar het gaat er vooral om wat de doelgroep wil zien.

AWL TECHNIEK

AWL is een hightech machinebouwer en een wereldspeler in de automotive en algemene industrie. Naast communicatie over complexe materie en projecten was het juist belangrijk om in de interne organisatie in begrijpelijke taal te communiceren. Ook voor de werving van zeer gewilde engineers en robotprogrammeurs moest AWL zich onderscheiden.

AWL Hall of fame 8 foto's.png
Brink animatie luchtverwarming.png

BRINK CLIMATE SYSTEMS

Bij Brink vinden ze dat iedereen moet kunnen genieten van gezonde lucht in huis. Daarvoor ontwikkelt het bedrijf allerlei klimaatoplossingen. De focus voor een aantal productlijnen en producten verschoof steeds meer richting B2C communicatie. Dat betekende een hele andere aanpak.

LET'S

CONNECT

bottom of page