JB INFLATABLES
Bij JB bouwen ze luchtkastelen. Maar dan ook echt. Deze producent van springkussens is marktleider in de wereld van inflatables. Je kunt het zo gek niet bedenken of JB kan het maken. En dat gaat verder dan alleen springkussens. Tijd dus om de website een flinke restyle te geven en het aanbod nog beter te laten zien.
Dat begon met het opsplitsen van de website in segmenten.
Te beginnen met Inflatables voor de verhuurdersmarkt en Promotions voor bedrijven.
LANDINGSPAGINA'S
Voor belangrijke productgroepen en categorieën kwamen er landingspagina's. Hier leg je alle ins & outs over de productgroep uit en geef je bezoekers een zetje in de juiste richting. Ook kun je zo eenvoudig advertenties en campagnes inrichten waarbij je bezoekers specifiek naar deze pagina stuurt. Op basis van de informatie die je op een landingspagina geeft, weet een iemand dan beter wat de opties zijn en wat hij of zij nodig heeft. Vervolgens leidt je deze bezoeker naar - in dit geval - een specifieke productpagina.
(SEO) PRODUCTTEKSTEN
In een concurrerende markt wil je dat bezoekers jou als eerst vinden als ze online een product zoeken. Als een concurrent hoger scoort in Google, dan is de kans heel groot dat een bezoeker daar naartoe gaat en het product daar aanschaft. De strategie die voor JB heel goed werkte, was hoog scoren op categorieën. Bij een gezond SEO profiel is er namelijk meer spreiding over de categoriepagina's. Dat betekent dat je bezoekers niet op een standaard productpagina landen, maar op een categoriepagina, zodat ze zien welk assortiment je hebt.
Ik schrijf jouw teksten zo dat ze marketingtechnisch kloppen en voldoen aan de basis SEO principes. Dit is voor een eenvoudige website voldoende. Ook kan ik teksten in samenwerking met jouw of mijn SEO specialist optimaliseren. We kijken eerst samen wat je nodig hebt.
Jouw teksten op orde
OOK EEN MOOIE LANDINGSPAGINA OF TEKST?
Laat het me vooral weten. Je zag hier een aanzet van landingspagina's en converterende teksten die ik voor je kan maken. Ik ben als contentspecialist gewend om samen te werken met andere expertises, zoals bijvoorbeeld SEO specialisten. Ik denk met je mee over de doelen en inhoud van de content en zorg er vervolgens ook voor dat er echt iets goeds komt te staan.