BRINK
Bij Brink vinden ze dat iedereen moet kunnen genieten van gezonde lucht in huis. Thuis hoort een plek te zijn waar je je comfortabel voelt en waar je op adem kunt komen. Daarvoor ontwikkelt het bedrijf allerlei klimaatoplossingen.
Met een nieuwe huisstijl en propositie begon Brink een decennium geleden met een totaal nieuwe marktbenadering. Van B2B verschoof de aandacht veel meer naar B2C. Want wie gebruiken nou uiteindelijk de producten? Dat zijn vaak consumenten. De mensen die gezonde lucht in huis willen.
VAKMEDIA
Ik hielp Brink met top of mind blijven via de vakmedia en consumentenmagazines. Voor de productgroep luchtverwarming werd de communicatie naar de consument bijvoorbeeld veel belangrijker. Dat betekende een andere tone of voice en branding.
VIDEO'S & ANIMATIES
Om luchtverwarming bekender te maken bij een breder publiek, was het belangrijk om in eenvoudige taal uit te leggen wat het is en hoe het werkt. Voor consumenten is het een relatief onbekend product en bijna iedereen kiest voor radiatoren of vloerverwarming. De animatie is met onze partner in België gemaakt en was bestemd voor de Belgische en Nederlandse markt.
Als je 'Air for life' claimt, dan hoort dat natuurlijk overal in je communicatie terug te komen. Gezonde lucht in huis, de hele dag door. Dat is heel belangrijk. De Air 70 was destijds een nieuw ventilatietoestel voor de Europese markt. Groot voordeel van dit compacte apparaatje is dat je hem gewoon in de muur kunt monteren. Met deze video en animatie combineerden we meer storytelling met techniek.
WHAT'S YOUR STORY?
Ik denk graag met je mee over het verhaal dat je wilt vertellen. Voor wie is het, wat is het doel en wat is de juiste vorm. Als je wilt, kan ik het briefen en aansturen van een creatief team of bureau van je overnemen. Ook kan ik prima samenwerken met jouw team of andere specialisten.